utrota

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Utrota - 3 januari 2011 17:12

  

Robert Pattinson.

Han har fångat alla Twilight-galna's hjärta.

Han följer nog ofta trenden, men han har ju väldigt sällan fixad frisyr? Eller?

(bortsett från filmerna Twilight och resten)

På bilden har han en skjorta som i mina ögon är lite "lantlig",

Kanske är skjortan bara en mysskjorta för honom.

Jag är själv inte så förtjust i just den gröna färgen, men det kanske ni andra är?

Ibland så tycker jag att han kunnat skippa kepsen, vad tycker ni?

  

Usch för mig är det där ÄCKLIGT !

Jag menar det där 25-dagars stubbet och den utslitna kepsen med en träningströja? Usch! Eller vad tycker ni ? 

 



  

Justin Bieber.

Han är väl ändå en av många personer som har slitit hjärtat ur tonåringar?

Jag är inte direkt ett Bieber-fan, och har aldrig gillat honom.

Men jag måste säga att han följer trenden!

Men det gör väl de flesta 16-åringar?

På bilden har han en snygg skjorta som är öppen, vilket ska vara inne?

 Hursomhelst så är han ju inte helt bakom trenden!




  

Angelina Jolie.

Hon har ju verkligen blivit känd!

Efter filmerna med Johnny Depp och de andra filmerna på den sista tiden!

Hon är faktiskt riktigt fin! Tycker jag iallafall..

Ska jag vara ärlig så kan jag inte så mycket om henne men jag tycker att hon är fin och hon syns ju på reklam relativt ofta, eller hur?

Hon följer trenden, man ser inte det på bilden kanske men man kan ju googla upp det så ser man att hon har mycket modekläder. :)





  

Shakira.

Många har säkert hört Waka Waka och Loca med Shakira.

Om jag ska välla mina åsikter så tycker jag att hon är GRYMT fin!

Jag minns typ när jag var 7 år hur jag älskade hennes musik.

Jag hade många plattor och jag minns att hennes bild på skivfodralet gick sönder och jag var sååååå ledsen för det!

Man får en riktig kick av hennes musik för hon har en sån djup röst!

Jag älskar hennes kläder och skulle gärna kunna vara henne.

Hennes hår är jag helt förälskad i.


Har ni några åsikter om själva blogginlägget eller kanske frågor om kändisarna? Fråga på!

 

 

 

 

UTROTA BLOGGPLATSEN!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards